Při zajišťování reklamních balíčků a reklamních produktů je vždy třeba vzít v úvahu, zda víme, komu jsou předměty určené. Zda pro nějakou typickou skupinu lidí, které něco spojuje anebo naopak pro velkou skupinu lidí. I díky tomu můžete vybírat speciální reklamní produkty a udělat tak balíčky přímo na míru, tak abyste dotyčné lidi oslovili.
Předměty můžete vybírat z různých kategorií. Takže pokud víte, že balíčky budou pro určitou skupinu lidí a víte, co je baví nebo jakého jsou pohlaví, pak můžete vybírat z takových kategorií, které je osloví. Ale pokud tedy nevíte, komu jsou předměty určené a musejí tyto předměty oslovit velké množství lidí různého věku, pohlaví i zájmů, pak je dobré vybírat takové předměty, které využije většina lidí a klidně i dětí. Na děti, jako příjemce reklamních předmětů je třeba také nezapomínat. I pro ně lze vybrat speciální reklamní předměty v podobě plyšáků, oblečení a pomůcek k vyrábění a tvoření.
A z jakých neutrálních předmětů můžete tedy vybírat? Velmi tradiční jsou kancelářské potřeby. Jde tak například o reklamní propisky s potiskem. Ty využijí ženy, muži i děti. Jsou praktické, využitelné každý den a hodí se pro všechny. Také dřevěné tužky https://www.serafinshop.cz/tuzky/ a pastelky je zde možné zařadit. Na všechny můžete nechat natisknout to, co potřebujete. Plocha je k tisku sice menší, ale přesto velmi účinná. Jako kancelářské potřeby lze využít i bloky, zápisníky, deníky a kalendáře.
Další je možné zmínit mnoho dalších kategorií, jako třeba textil, předměty vhodné do domácnosti v podobě hrnků, sklenic, otvíráků, vařeček, misek, příborů, váz apod. Dále je možné vybrat produkty vhodné do auta (škrabka, lékárnička, reflexní vesta), věci vhodné na sport a turistiku (svítilna, stany, karimatky, ešusy, pláštěnky, deštníky, sportovní oblečení a vybavení).
Kategorií je mnoho a vy tak můžete improvizovat, zapojit fantazií a vyrobit tak velmi zajímavé a originální reklamní balíčky, které budou reprezentovat vaši firmu. Hlavní je, aby předměty byly praktické, zajímavé a lidmi využitelné.